091105

SKOLA
Nu har emmis fixat lite på min blogg, så lär väll lära mig å blogga nu då ..
och ja, jag har haft blogg sen dec förra året, men jag hade helt enkelt glömt bort den..
Jag å emmis sitter här bland människor i vår klass, pratigt värre.
Ska nog försöka få med henne å äta med mig sen .. blir inte lätt, men ska försöka ;)
När jag kommit hem, och mamma slutat,
ska hon, bosse (mammas kille) och jag, åka å kolla på min nya bil ..
SKOJ!
Sen såg jag att det var en lite arg person som skrev till mig, å skällde på mig för att jag tatt detta bloggnamn, å inte använder bloggen, alltså .. Förlåt mig så mycke då xD .. Herregud.

nu har jag bloggat, hoppas du blev nöjd emmis ;) ..

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: matilda

Jätte fin blogg!

Kika gärna in på min och lämna en kommentar:)

2009-11-05 @ 09:38:17
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/
Postat av: Emmis

Jaa Emmis vart jätte nöjd nu ;) haha

2009-11-06 @ 15:43:23
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0