091106

Usch usch vilket piss väder, man blir riktigt sur..
Ska inte gå ut utanför dörren idag, bara när jag ska hämta lillebror från skolan.
"Emma, glöm inte och hämta mig!" , sen kom mamma å sa att hon skulle hämta honom,
"Men emma skulle ju göra de" ,, Så de blev jag som fick hämta ändå, haha

Ska ju jobba idag också.
Börjar kl 14,30 och slutar 23,15 , YAY (inte)
Men de är faktiskt ganska roligt att ha ett eget jobb,
och inte vara beroende av alla andra hela tiden. känns grymt!

Snart jul,
lär åka upp till blge och handla julklappar, eller?(:
Tycker de är skit svårt, vet inte nå vad alla önskar sig..
Har redan köpt en till syster, hon e lättast att köpa till ^^,

Nu ska jag laga lite mat, hänga tvätt och duscha innan jag ska dra och hämta jens,
sen ska jag ner och städa min nya bil !:)
ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; hihi aa det visste jag redan ;) haha

2009-11-07 @ 19:24:16
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0