091111

Godmorgon!
Imorse vaknade jag första gången kl 3, sen kl 4 , sen kvart i 5, då gick jag upp!
för jag skulle åka med 6 bussen in till Ludvika för jag skulle övningsköra kl 7 ;)
det gick bra! , Jonny var väldigt pratglad :p

Nu sitter jag här å lyssnar på solweig, eller försöker iaf ;d ..
Emmis e pratig hon med, haha
Senare ska vi gå på någon föreställning, inte så kul!
Sen efter de är det prov i småföretagande som gäller, usch
Kommer gå sååå "bra" , haha

Igår när jag var till blge (borlänge) köpte jag örhängen å ett armband,
+ julklappar , är snart klar, känns riktigt bra ;) ..

Nu lär jag va med på lektionen så hejdå :p

Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; hihi aa =D Jaa det vart en hel del de där ;) haha

2009-11-11 @ 21:00:42
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0