100322

LÖRDAG
I lördags så var jag till grängesberg å var med på de så kallade "vinter os" som vår släkt har, plus kalmarborna.
Jag var med och spelade volleyboll i snön,
Snö upp till knäna, och jag var först att spela.
Riktigt jobbigt var de,
har träningsvärk i både armar och ben, HAHA
Men gud så kul, har inte skrattat så mycke på länge!
Jag skulle slänga mig efter bollen, och slog bort den, sedan fastnade jag i snön med armen,
och fastnade i snön! , Min morbror (som var i mitt lag) fick komma och dra bort mig ur snön.
Haha , helt sjukt :)!
Jag var med som inhoppare, för de var 2 personer i 2 olika lag som inte kunde vara med å spela.
Så då fick jag spela istället.
Blev måånga matcher!
och måååånga blåmärken på kroppen, haha !



Senare den kvällen åkte jag hem till Emmis, och då gick vi ut på solo!
Det var ganska så kul, fast ändå inte ..
Sällskapet var kanon :)! Ville ha dansat mer, men de var fel musik, haha
Det får bli mer nästa gång ;)!

Idag har jag varit på praktik igen, sista veckan nu.
Lite sorgligt,
Jag trivs sjukt bra där, de är så snälla!
Bara att jag inte har så mycket å göra.
Idag fick jag iaf måla lite,
sen skulle Dennis lära mig dricka kaffe, haha :)!

Just nu så sitter jag och lyssnar på per gessle.
Så mycke SOMMAR som det kan bli ♥
Sen så har jag skrivit på mina APU rapporter.
Så är nästan klar nu , känns bra .
Vad som händer senare ikväll visar sig,
är så sällskaps sjuk :(!
kanske får kolla på fiiiiilm med F (:
Om jag orkar ! Min bil e ju på lagning så kan inte åka heller.
Hoppas jag får tillbaka den denna vecka.

Imorgon så ska jag på praktik igen.
Då ska jag lacka lite.
Resten visar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0