100511

Long time no see, eller hur säger man? ;)

Förra veckan var jag till borlänge 4 gånger, och falun 2 !
Köpte balväska, ny studentklänning (helt såld på den!), och massor med annat skoj!

mamma fyllde år den 4e maj!
hela 40 år ! GRATTIS ♥
 mamma.

Den 8e var det fronda på solo!
jag å min lilla gumma var där, som vanligt ;)
Han som sjöng bjöd med oss backstage, (oss av alla tjejer där inne!!)
Men vi tackade nej, så då gick han å frågade två andra.
Lite kul ;)

 love this girl :D

och igår fyllde jag, Linnea Lindström å Carro Larsson 19!
3 st på samma dag, lite kul ;D ..
Fick Lasse åberg glas, två skor, presentkort på skor, klocka, tshirt, drinkredskap m.m
Sjukt nöjd med mina grejor ! tacktacktack!

 Minstingen var lite busig när hon var på besök igår! (Linnéa)

Mer än de har inte hänt riktigt,
Skolan e sjukt stressig å allt lastas på samtidigt,
känns som man är en zombie som inte hinner med riktigt.
Jag bara "är" .
Ska vara klar med hur mycke som helst, å jag hinner inte riktigt med.
Men de löser sig säkert..

Nyss varit på baluppsättning, pratat om hur jag vill ha de och så.
Det kommer nog bli kanon bra.
Balen är om 1 vecka ungefär, e sjukt nervös.
Vet inte nå vad som väntar?!

 Balklänning + bilen vi ska åka i !

Sen är de studenten snart också, kan knappt vänta!
Vill sluta NUUU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0