100522

Igår var det bal!
Var inte så nervös på morgonen när jag skulle fixa frillan,
Satt där i ca 2 timmar.
Riktigt jobbigt att sitta still, men det blev ganska bra !
Sen direkt efter de åkte jag till grängesberg för Emmis mamma skulle sminka mig och Emmis, Cassi och Emelie var i gränges och fixade deras hår , så då fick jag åka dit också!
Sminkningen blev jag nöjd med :)!

Efter det var de bara att vänta..

När vi åkte till kastkärn så var jag grymt nervös, hade ont i magen!
Jag och Louise åkte dit och vi mötte upp emmis där.
Det tog ca 1 timme att åka, som egentligen tar 2 minuter.
Så det gick riktigt segt.
När vi klev ur bilen var man inte så jätte nervös längre,
bara att vi inte visste vilka killar vi skulle gå med.
GRYMT mycket folk!

När vi kom fram så stod min och emmis kavaljer och väntade med rosor redan,
så vi slapp gå upp och kolla, skönt !
Det var två stycken killar som brukar va in på shell och handla så jag kände igen dem,
vilket var jätte skönt :p
Kunde varit värre ;)

Under kvällen satt vi och väntade och väntade,
tyckte mest vi väntade , haha
Tur att vi hade bra "bordskompisar", tiden gick mycket fortare när man hade kul !
Sen så tyckte killarna att vi skulle gå
och ta kort,
Så vi MISSADE valsen, ATTANS ! ;)
Senare vandrade vi till Trädgårn,
Riktigt skoj, bara att det var en kille som pussade emmis på kinden, helt plötsligt,
lite wierd :p
Kvällen blev inte så lång, vi hade så ont i fötterna , haha,
men det var skoj! :),
Bra killar fick vi, awesome :p



idag så har jag spenderat min tid hos pappa,
skönt !


Kommentarer
Postat av: Emmis

hallåå...... Du lär ju uppdatera nu^^ GAHHAAAAA

2010-06-17 @ 10:36:58
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0