091217

gah, känner mig varm, (fast fryser) ..
halsont också , så det blev att jag var hemma från skolan,
thats life, right?

Igår körde jag och emmis halkbanan, gick väll sådär
va så mycke snö så det var svårt att köra,
+ att man fick lov att "gunga" igång bilen så fort man stod still.
höll på från 7 till kl 14,00,  JOBBIGT

sen var jag och syster till borlänge, där jag köpte:
Leggings, klänning och underkläder, grymt kul!
shoppa:D ,, Emmis , snart lär vi åka dit!
gumman igår :D , hon hade fylleglasögon på sig ;)

Nu väntar jag på att syster ska komma så jag kan åka och jobba,
slutar kl 23.15 ikväll, så ni får ha de så jätte bra ;) ..

min klänning+leggings jag köpte i blge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-01-02 @ 16:41:08
URL: http://jjuliaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0