100220

åh vad jag hatar att vakna tidigt. . kl 08. samma tid jämt .. Jäkla drömmar, de tar kål på mig, verkligen ..
Varför ska man ens drömma såna drömmar, finns ingen som helst anledning,
men ändå gör man det? .. Är man dum kanske?.. bra fråga. .

Inte en själ vaken just nu, så jag ligger i mitt mörka rum och skriver, ganska skönt med tystnaden faktiskt.
Funderar på massor, bra och dåliga saker ..
Men jag orkar snart inte tänka så mycket mer, man får bara ont i huvudet ..

och killar, varför ska man ha dem? ..
De förstår ju ändå inte nått, om någonting.
Speciellt du, du bara förstör hela tiden, jag blir så trött.

menmen,
Tidigare i veckan var jag och emmis upp till borlänge och kollade på balklänningar, då hittade jag en turkos klänning. fin, verkligen. Men när jag åkte upp med Louise igår så testade jag den igen,
och det kändes inte som "mig" .. Så jag bytte till en mörkare färg, och den var verkligen jätte fin.. kändes bara helt rätt, men då fick jag beslutsångest (som vanligt). Stod säkert där och vela fram och tillbaka i 20 minuter. För mamma sa "men du är ju jätte fin i den blåa klänningen, men du är fin i den röda också".. Då får man ju lite kli.
Var så sur så jag blev nästan rödare än klänningen i ansiktet, HAHA
Men med mycket om och men, så valde jag, syster och Louise den röda klänningen. Väldigt bra.
Louise hittade en brun jätte fin klänning, som hon passade jätte bra i!
Så nu längtar jag faktiskt lite till balen ändå, :) .. Men säg inget till emmis ;)
Sedan efter klänningarna åkte  vi en sväng på kupolen, där hittade jag "min" fina kavaj, som jag kollat på minst 3 gånger när vi varit där, och nu köpte jag den! Jippi, och sen blev det ett par ljusa jeans. Hel bra!
Sen åkte Louise hem, och då åt jag, syster och mamma på matpalatset, helt okej.
(jeansen och  kavajen :)

Idag vet jag inte nå vad jag ska göra.. Vill göra nått kul, men orkar inte känns de som.
typ dra till västerås å kolla på ikea.
men väglaget vill inte att vi ska åka dit idag, tror jag .. (har inte kollat ut än)
Kanske utgång med emmis senare ikväll, får se om jag får med mig Louise också,
men hon ville inte ut när hon inte får dricka nått, men de gör ju inte jag heller isåfall ;)..

Take care.

Kommentarer
Postat av: Emmis

lilla knasen då XD

Va vart det för röd klänning då? :P

2010-02-20 @ 12:46:43
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Emma

haha :D ..

Det blev en röd med typ blommor på :) .. tror du kommer tycka den e fin :)

2010-02-20 @ 13:42:46
URL: http://emmsan.blogg.se/
Postat av: Emmis

okey ;) låter as najs ;) hihi



svar; jaa inte en jävel höll på att frysa ihäl den lilla biten jag gick, parkeringsplatsen och in i galerian XD

2010-02-20 @ 14:17:48
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0