100221

Ännu en tråkig dag. Men skön!
Blev inge krog igår, va så dåligt väder och så.
Så det kanske blir nästa vecka, who knows.

Idag har jag typ städat, ätit och kollat på film,
ganska skönt faktiskt..
Skulle behöva göra några uppgifter på naturkunskapen, men fick ju inte med mig böckerna hem så det får bli
till veckan istället .. Alla ska ju vara klara då och jag har inte ens börjat än >< ..
men så går de när man inte gör de man ska på lektionerna, haha

Imorgon så kanske jag ska till skolan,
har inte känt mig så där jätte pigg direkt. Så vi får se helt enkelt.
Missar nog inget speciellt då ändå?
Samhäll, naturkunskap och småföretagande..

Ne, nu blir det nog dags för en film till,
vilken det blir har jag inte bestämt än (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0