100224

Inte länge sen sist, ganska duktig att uppdatera nu tycker jag ;) ..
 
Igår så var jag i skolan, dagen började dååååligt .. Var lite grinig och så, ber om ursäkt xD ..
Senare blev man allt gladare och gladare.. Vilket var skönt.
På sista lektionen klarade jag , Emmis och Madde en uppgift på bokslutet, nästan helt SJÄLVA.
Förstå hur glad jag var :D ! Det där gjorde min dag kan jag säga.
Senare åkte jag, Mamma, syster och lillebror till Borlänge på en glassmässa,
Jag som e laktosintolerant, + glutenallergiker så fick jag stå och kolla på när de andra åt massor av glass,
bullar och muffins i stora mängder, allt var ju gratis!
Lillebror tröck i sig 4 stora glassar, ändå var han hungrig när vi skulle äta 1 timme senare,
då började vi fundera om han verkligen har någon botten :p HAHA

Idag började dagen ganska så konstigt ..
Först kom mammas kille in och sa att kylen på shell (jobbet) hade gått sönder så han var tvungen att åka ner, så jag gick vara "vakt" till min bror, som skulle äta frukost och göra klar sig till skolan.
Sedan fick jag ett sms av min syster att hon höll på att frysa ihjäl, för de va tvungna att stänga av all värme så mjölk och dyligt kunde stå inne på lagret under tiden tills kylen var lagad. Jag tyckte så synd om henne och mamma så jag och Louise åkte ner dit med lite extra tröjor innan vi åkte till skolan :) !
Sen så kom vi efter en bil som åkte i typ.. 50-60 km/ h, på en 90 VÄG!
Så halt var de inte ;o .. Man blev något sur,
Sen när vi hade svängt av vägen, så vi skulle slippa den sega gubben som körde,
hamnade vi bakom en traktor, Som körde i 30 km/h. ..
Då blev Louise helt röd i ansiktet, så sur var hon , HAHA

Nu har jag haft prov, gick skit !
Höll på att bli tokig när det inte gick med Makro :p .. Tur lilla gumman kan hjälpa som sitter bredvid mig ;D
Nu har vi hål i typ 2-3 timmar, vad ska vi göra?
Äta kanske? e hungrig you know ;) ..
Får se vad resten av dagen har att erbjuda, 


Kommentarer
Postat av: Emmis

jaa kanske äta ;) mumms

2010-02-24 @ 09:38:37
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; jaa det äre allt XD haha

2010-02-24 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0