100228

Den här helgen har varit bra, men den kunde varit bättre också!
Igår var jag och Madelene (;D) till borlänge!
fick gasa förbi massa bilar, hihi
Köpte ett par skor, ett halsband och en ring
Under 500 denna gång, duktig jag är!


Direkt efter de åkte jag till pappa,
Han hade köpt en ny mobil till hans tjej, så jag fick lära henne hur den fungerade (:
Sen kom syster och då käkade vi.
Efter pappa åkte jag vidare till shell, där jag hyrde två filmer.
Den ena minns jag inte vad den heter .. Men den andra heter "LAW abiding citizen".
Den var faktiskt helt okej, Gerard Butler e en ny favvo skådis, hel grym! :)

Idag vet jag inte nå vad jag ska göra, det visar sig helt enkelt ..
och Martin e tönt !, så de så :) ..

Kommentarer
Postat av: :o

Du är tönt :D

2010-03-11 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0