100619

Nu fick jag gnäll på att jag inte uppdaterat på evigheter ;)
Kom till och med ihåg mitt lösenord hit, woho ;)

Mycket hänt sen balen.
Vi har haft utedag med klassen, säckgång och STUDENTEN.
Sjukt rolig vecka,
vi festade varje dag förutom 2 ;)
Mådde great !


Med klassen hade vi en kväll i skuthamn dagen innan säckgången.
Vi grillade, spelade brändboll och hade allmänt roligt.
Emmis ville bada, men det var grymt kallt så sa nej direkt, badkruka you know ;)



Säckgången var sjukt roligt !
Vi åkte till skolan så vi var där halv 9 och fixade iordning alla säckar som vi skulle använda,
sminkade oss och så.
När vi skulle äta i matsalen satt vi på en bandspelare och hela klassen gick samlade ner i matsalen,
var sjukt roligt , många ögon på oss! haha "Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii skålar för våra vänner å de som vi känner, å de som vi inte känner de struntar vi i ! SKÅL!" haha, vilket minne :D
Senare på tävlingarna så ägde vi ut teknik ;) bara killar nästan, å vi e typ bara tjejer!
Man var något hes efter den där dagen !
Senare blev det förfest hos Jennie innan vi skulle ut på krogen.
var också kul, klassen kan festa ;) Stången å allt ;)
Sen när vi skulle hem blev Igel dålig så jag å emmis fick ta hand om henne....
Hon kom hem helskinnad !


Sen så smög sig studentdagen på!
Vi skulle hem till elin kl 7 på morognen.
Då kom nå fotografer dit så vi knappt hann äta , + att alla skulle skriva i varandras studentmössor,
riktigt kaos ! Men gick bra tillslut ;)
kl 9 blev de fotografering i skolan,
sen åt vi mat där . Senare så sprang vi ut från skolan, vilken känsla innan,
man var grymt nervös ;)
Vår lastbil var grymmast ! Sjukt nice :p
Vi lät ju helt klart bäst, och mest ;)
Senare på kvällen blev det förfest hos Elin innan vi drog på krogen igen.!
Kul, Hp dansen uppfanns ;) !  Något man aldrig glömmer !
Senare så blev Igel dålig, IGEN
Så jag å emmis fick ta hand om henne , IGEN..
Värre denna gång, fick hjälpa henne in på soffan å hämta hennes mamma.
Sen drog jag hem och sov :p haha.
Hur som helst, det var en bra dag, som man alltid har med sig :) !


Dagarna efter studenten har jag jobbat en del,
sen har jag umgåtts med Philip ! :D
Sjukt skoj!
He really makes me happy.

Igår så kom min gumma hiiiiiit ! :D
Vi åkte till pappa å spelade sällskaps spel, med pappa, syster å pappas tjej.
jag å emmis vann aldrig, men vi ägde ;)
Förutom när jag fick sendrag i rumpan :p hah.
Senare åkte vi hem å fixade iordning oss, för vi skulle på "fest" hos en annan emma..
Det var helt okej! :)
bara att man var sjukt trött, så det var lite segt , haha
Louise fick hennes presenter iaf, tror hon blev nöjd ;)
Later that night kom karlan, Emil å henke dit .
Blev mycke musik å prat.
Sen så skulle vi dra till Lingårn, SKIT TRIST verkligen.
bara gamla, usch :p .. inge för mig å emmis ;)
Skulle träffat Philip samma kväll, men det blev strul så de blev inge med de.
Bilderna tagna av Emmis (: !

Idag blir det inte att göra nått alls.
Känner mig inte riktigt pigg för nå ...... SKIT DAG.
Rent ut sagt ..
Ne nu blir de dricka som gäller !
Hoppas emmis e nöjd med inlägget ;)

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0