100304

Idag fyller pappas tjej och lillebror år, grattis på er va! <3

För övrigt, SÅ FIN DAG!, Älskar solen,
man blir på så bra humör,
synd bara att det inte är varmare ute så vi får bort all snö!
Åkte till ludvika å köpte present idag till jens,
skit fin väg :D, IM SO HAPPY , yes ..

Just nu dricker jag cola, spelar musik, sitter på msn och spelar rollercoaster ;D ..
E ju bäst på de, haha !
Senare kl 16 ska vi fira Jens,
och kl 17,15 ungefär ska jag åka till shell å jobba i någon timme istället för Louise som ska på möte.
Tur jag e en sån snäll kompis som ställer upp ;) ..

Sen jobbar jag förmiddag imorrn igen,
kul nu när vi får hålla på med varor som kommer :) !
Sen efter jobbet drar jag å jennifer hem till pappa å grattar heli.
Åå tacos bjuds de på då :D

Så här glad e jag idag :D SOL JU <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0