100309

Idag var det min andra dag på APU:n, jag är på anna panna lingonkanna i smedjebacken, en leksaksaffär!
Jobbar 11-18 ca,

Jag har städat hela övervåningen, å plockat ner alla leksaker för de skulle inte ha de där uppe nå mer.
Blev nöjd :D .. De ska ta kort för dem ska sälja affären , å huset, så det måste vara fint !
Är faktiskt kul att de låter mig bestämma så mycke som jag får göra, när de gäller inredning och så :) !
Fick skylta ett fönster idag, fick välja vad och hur ! :)
bara de stod som i en pyramid, haha ..
Hon blev väldigt nöjd iaf, vilket var kul !
fick kolla lite på hennes egna företag hon startat upp också, som jobbcoach!
Lite intressant.

Imorgon ska jag få plocka lite med "köket" som nu e fråd, hah
Får se hur de går, mycke bröte å grejer där inne .
men de ska nog gå finfint :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0