100311

Igår var de prick två månader kvar tills jag fyller år :D..
Wiii , kan knappt vänta! .. 19, sen e de "bara" 1 år till,
sen e man 20 ! :D ..
Tiden går bra fort .. Livet bara springer iväg..

I sommar vill jag ta en biltur ner till Göteborg och gå på Liseberg,
+ shoppa då ;D ..
Skulle vara såååå kul, hoppas någon/några vill följa med,
roligt om de skulle va flera (:
Men vi får se, jag hoppas iaf .

Idag på praktiken fick jag först räkna ihop priset på ALLT som skulle slängas,
si så där,., 5 kartoner?! ..
Vissa skulle vi lägga ut så kunderna kunde köpa de för typ 70 %,
men när jag ställt ut allt, så ångrade de sig,
så jag fick plocka bort allt igen, så kan det va ! :o
Sen var det lunch,
hann precis komma in, sen ringde syster, och behövde ha växel till shell,
Så då fick jag ta bilen och åka direkt igen..
Efter lunchen fick jag "välja" pris på varorna som vi skulle ställa ut i butiken.
Sen fick jag i stortsätt ställa ut de var jag ville, göra plaster å så,
väldigt kul ! :)
Ansvar = mums!
Längtar inte nå till skolan, bara till gumman å snyggve ;D..
Men vi kan ses ändå, så behöver inte skolan ! :)

Just nu ligger jag i mörkret och skriver de här,
för någon klagade "?!"
Får se vad som händer imorgon, hoppas det blir nå svinigt kul,
så man blir på riktigt bra humör ..
Efter Praktiken ska jag jobba kväll på shell,
låååååång dag framför mig, hoppas jag sover bra :) !
Fast blir nog inte så, för jag kollade på Criminal minds för en stund sen,
å de va jätte äckligt ><
Om en tjej som fångade andra tjejer å gjorde dem till dockor.
USCH säger jag bara..
Har aldrig tyckt om dockor,
när jag var mindre så fick jag en av mormor, varje gång jag skulle sova fick jag vända hennes ansikte mot väggen så det inte skulle kännas som att hon kollade på mig !
uschusch.!

Bild tagen tidigare i veckan, betydligt mindre snö nu,
ÅÅÅÅÅH så skönt, sommar på väg :D !!


mums♥

Kommentarer
Postat av: :(

Är jag bara någon eller "?!"



(A)

2010-03-11 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0