110305

haha, länge sen sist nu , (igen)
Dock vet jag inte om jag ska börja skriva lite mer i bloggen eller bara lägga ner sidan !
Känns som jag inte har så mycket att skriva om. . .
Kanske ger bloggen en chans ?

Idag är det iaf lördag,
Dagen började med dusch, som vanligt.
Philip vaknade runt 13, (ovanligt glad och pigg)
Vi drog och handlade massa gottigt tills kvällen (:
Sen har jag bara legat i soffan å myst,
eller, har ju städat toan också, haha

Just nu så väntar jag på att älsklingen ska komma hem från hans pappa,
sen så skriver jag med min otroligt bästa vän Emelinda på fb ;)
Jag dricker CocaCola å hon Juice, mitt är lätt godast !
Ska nog slänga på en film om en stund, dock vet jag inte vilken än,
time will tell
Emmis sa nyss att det börjar en bra film på 4an, men vette 17 om den är så bra ;) haha

Emmis och jag, sjukt omtyckt tjej är hon, får en alltid på bra humör ;)

Ne, nu ska jag kila å kolla om de finns någon bra film,
Sen blir det väll å göra soppa till Philip, haha
Söt kille de dära!

PS. emmis, vi lär träna i veckan sen ;)

Kommentarer
Postat av: Emmis

HAHAH Emma du är så sötis (A) <3 Bästaste Emma! Men tur så är ju min juice god! hehe



Jaa det lär vi ju göra, måndag förmiddag? ;)

2011-03-05 @ 21:41:35
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: emma

emmis:

haha njaa, tisdag förmiddag? ;)

2011-03-05 @ 21:52:32
Postat av: Emmis

haha då kan inte jag! börjar jobba 05.45 :O

2011-03-06 @ 10:18:41
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så söt första bilden är :)

2012-08-02 @ 17:11:40
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0